Friday, February 28, 2014

Bill Withers - Lovely Day

LOVELY DAY
 
When I wake up in the morning, love
Ketika ku terbangun di pagi hari, cinta
And the sunlight hurts my eyes
Dan matahari menyakiti mataku
And something without warning, love
Dan sesuatu tanpa pertanda, cinta
Bears heavy on my mind
Membebani pikiranku

Then I look at you
Kemudian aku melihatmu
And the world's alright with me
Dan dunia baik-baik saja denganku
Just one look at you
Hanya melihatmu sekali
And I know it's gonna be
Dan aku tahu itu akan menjadi
A lovely day
Hari yang indah
... lovely day, lovely day, lovely day ...
...hari yang indah, hari yang indah, hari yang indah...

When the day that lies ahead of me
Ketika hari yang ada dihadapanku
Seems impossible to face
Terlihat sulit untuk dihadapi
When someone else instead of me
Ketika orang lain selain diriku
Always seems to know the way
Tampak selalu mengetahui jalanThen I look at you
Kemudian aku melihatmu
And the world's alright with me
Dan dunia baik-baik saja denganku
Just one look at you
Hanya melihatmu sekali
And I know it's gonna be
Dan aku tahu itu akan menjadi
A lovely day
Hari yang indah

When the day that lies ahead of me
Ketika hari yang ada dihadapanku
Seems impossible to face
Terlihat sulit untuk dihadapi
When someone else instead of me
Ketika orang lain selain diriku
Always seems to know the way
Tampak selalu mengetahui jalanThen I look at you
Kemudian aku melihatmu
And the world's alright with me
Dan dunia baik-baik saja denganku
Just one look at you
Hanya melihatmu sekali
And I know it's gonna be
Dan aku tahu itu akan menjadi
A lovely day
Hari yang indah




link download:

No comments:

Post a Comment